ویترین سرگرمی

مطالب سرگرم کننده و جالب و خواندنی

ویترین سرگرمی

مطالب سرگرم کننده و جالب و خواندنی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود نوحه حاح مهدی رسولی قوزو قوربان بالا لای لای_علی لای لای علی لای لای

متن نوحه حاج مهدی رسولی

سن که دوزوپ سن بو قدر صبحه کمیمنده دایان 
چوخ نگرانم علی_ای بشیگیندن دویان 
گاهی سوزور گوزلرون_یوخلاما تز تز اویان
گوی ننه لای لای چالا_لای لای عزیزیم بالا

(قوزو قوربان بالا لای لای_علی لای لای علی لای لای)


چنگ مزن اصغرم 
کشد خجالت رباب
برده لب خشک تو
از لب من ذکر خواب
یقین کنم میکنی
چو ماهیان آب آب
رنگ تو مهتابی است
پس بودم التهاب

خسته خوابی بخواب_اصغر من لای لای

(قوزو قوربان بالا لای لای_علی لای لای علی لای لای)


باخما گوز آلتی منه
گور ننه اشگین الر
سینمه چالما الون
صود که یوخوم
قان گلر

نهر فراته سسون گتسه بالقلار ملر 
دیل دوداقون آز یالا
لای لای عزیزیم بالا

(قوزو قوربان بالا لای لای_علی لای لای علی لای لای)

برو میدان بده
به ماجرا خاتمه
برو که سقای تو 
افتاده در القمه 
برو ز دوش پدر
در بغل فاطمه
چو ماهی روی خاک
دور ز آبی بخواب

خسته خوابی بخواب_اصغر من لای لای

(قوزو قوربان بالا لای لای_علی لای لای علی لای لای)

شاعر بند های ترکی:استاد کلامی
شاعر بند های فارسی:استاد انسانی


📢حـاج مـــهدی رســـولی

🔶سن دوزوب سن...

شب هفتم محرم 1439

#حاج_مهـدی_رسـولـے 
#نوحه_ترکی
#محرم96
#شب_هفتم

 

صوت⬇️⬇️⬇️

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی