ویترین سرگرمی

مطالب سرگرم کننده و جالب و خواندنی

ویترین سرگرمی

مطالب سرگرم کننده و جالب و خواندنی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 مداحی جدید مهدی رسولی تو این دنیا من تو رو دارم 
 بهت خیلی خیلی بدهکارم

متن نوحه

 

تو این دنیا من تو رو دارم 
 بهت خیلی خیلی بدهکارم
بذار عالم همه بدونن من ، دوست دارم

(دوست دارم دوست دارم)

نیزه بارون تن تو 
رو زمینه بدن تو
خاک صحرا کفن تو 

(وای غریب مادر)


کمم اما عاشقت هستم 
بهت خیلی خیلی وابسته ام
به غیر از تو من کیو دارم ،دوست دارم
 
(دوست دارم، دوست دارم)


..............................


منم عبد هستی تو شاه من 
تویی آقا تنها پناه من 
تویی عشقم جانم تویی یارم 

(دوست دارم ،دوست دارم)


📢 حاج مهدی رسولی 

🔶 تو این دنیا من تو رو دارم...

شب هفتم محرم ۱۴۴۱


#حاج_مهـدی_رسـولـی 
#شور
#شب_هفتم
#محرم۹۸

 

صوت⬇️⬇️⬇️

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی